Godmorgon...

Två av tre älsklingar har vaknat,
den fjärde älsklingen är ju inte hemma utan i stugan...
Han laddar nog just nu med gröt inför några mil på skidorna.

Ska skjutsa pojkarna till farmor och farfar,
så jag och Happy får en liten stund för oss själva
innan hon åker idag.

Söta älskade Happy,
jag tycker så mycket om dig!!!

Det är så mysigt att ha dig här,
du satt mycket vid datorn igår och
hade lite dåligt samvete för det...
Men bara jag vet att du är här så är jag lugn,
känslan av att ha dig nära är obeskrivlig!

Jag är så glad att få vara mamma till dig!!

( Happy bor hos sin pappa 30 mil bort,
vi träffas varannan helg ( ibland oftare)
och på lov)

TACK FÖR EN URMYSIG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: happy!!

hej mammsen!! tack själv för helgen.
de är väl jag som ska tacka!!!
DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!
Ha de bra så hörs vi i morrn.
Älskar dig otroligt mycket!
STORA kramar//din happy!!
PS.ja är glad för att ha dig som mamma!!
DS//KRAM!!

2008-02-10 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0