Drag under galoscherna!!

Helgen var fantastisk på alla sätt och vis...

Tjejerna var jätteduktiga i spåret trots att det knappt
fanns några spår den sista milen...

Jag hann inte byta om till kulldräkt då framkomligheten i Mora
är typ obefintlig under dessa dagar. Men de fick i alla fall en varsin
Tjejvasan- tröja som jag hängt i ett fint dalaband runt halsen!!

På kvällen var det Sonja Aldén och Orsa spelmän i Mora kyrka,
väldigt vackert!!

Efter kyrkan sa vi hejdå till mormor och Happy och gick ner till
öltältet.

Det blev så lyckat att flera av mina kompisar också
gick ut, vi hade SUPERROLIGT. Det är ju oftast så att
det blir roligast när det blir spontant...

Träffade massa gamla kompisar från förr,
och flera av dem sa att jag var mig precis lik,
och frågade hur jag gjorde för att hålla mig så ung.

HA HA HA vad roligt,
det gör inget att jag får visa leg på systemet...
Det är ju ett tecken på att jag inte ser gammal ut!!

Det är fantastiskt att vara 30 plus!!!

Kommentarer
Postat av: bettan

hej ungdomen själv!!!hihi....
hoppas att ni får det bra på ekonomiutbildningen!
idag har jag shoppat endel lindex-kläder...hoppas hoppas att dom blir bra!!!ses!!!kramelikram till goa glada karin :-)

2008-02-26 @ 20:44:26
URL: http://elisabethj.blogg.se
Postat av: Helene

Hej vännen!
vilken ungdom du är...kul kul.
ha de nu jätte bra imorgon och hoppas ni lär er mycket..
kram Helene

2008-02-26 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0