Rosig o gosig!

Har precis kommit hem från en träningsrunda med stavarna...
Alldeles rosig om kinderna då det var lite blåsigt ute idag...

Annars har helgen varit helt fantastisk,
hämtade gumman på tåget i fredags,
det blev en lugn hemma kväll med Tacos o Idol.

VAD KUL DET SKA BLI ATT SITTA I GLOBEN PÅ FREDAG 
OCH FÅ SE ALICE & KEVIN LIVE!!

I lördags var det meningen att vi skulle på inflyttnigsfest till B & C,
men B gjorde illa sig väldigt mycket natten till fredag så det blev inställt,
tyvärr...så det blev en lugn hemmakväll igen,
men det gjorde ingenting för vi träffas så sällan hela familjen.

Malin & Louise sov över här hos Happy ändå,
trots att de inte behövde sitta barnvakt...
de ha så roligt tillsammans...

Igår på söndagen blev det lite av varje,
C tog först med sig Lucky ut i skogen,
sen hem för att äta lunch och sen fick Funny
följa med.

Jag följde inte med eftersom jag ville vara hemma med
Happy då hon skulle åka tillbaka till Mora igen.
Vi färgade hennes hår innan jag skjutsade henne &
Malin ( som följde med Happy till Mora) till tåget.

På eftermiddagen åkte vi till Gränby och
shoppade kläder till C och endel julklappar,
har faktiskt en hel del klart och det är ju skönt...

Sen blev det pizza och Wallander...Mys!!

Ja just det har faktiskt blivit en hel del träning oxå...
1. 5 mil på tre dagar!! Jag och Carina tog en prommis 
på lördagen och en på söndagen och nu har jag varit ut och stavat...
NICE NICE NICE!!

Jag är nöjd...



Kommentarer
Postat av: sandra

hej vännen!

det låter som du haft en mysig helg :)

vi ses i morgon!

kram sandra

2008-12-08 @ 18:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0