Klappar, pepparkaka & knäck...

Idag slutade jag kl 14,
åkte och fixade lite presenter och 
julklappar direkt...

Åh nu vill jag bli klar någon gång...

Blev ingen middag hos våra vänner eftersom
de blev sjuka, så det blev fiskpinnar m mos hemma 
istället.

Efter middagen bakade vi pepparkakor
och kokade knäck, 
mmm vad goda knäcken blev!!

Men det är samma sak varje år
jag blir alltid lika förvånad hur
lång tid det tar att koka dem...

Jag och Carina har tagit våran vanliga runda,
så nu sitter jag och luktar "inte rosor precis"
och slår in lite klappar...

I morgon är det redan torsdag igen,
var tog den här veckan vägen??

Kommentarer
Postat av: Karin

Knäck brukar jag ju också göra, men inte i år. Har inte blivit av. Fast man kanske hinner;-)



Hoppas du får en härlig kväll.



Kram Kakan

2008-12-21 @ 20:31:27
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: millan

Raring! Tack för igår - det är alltid lika trevligt och du ordnar alltid så bra! Barnen verkade nöjda. I åkte just till stan på bio i sin nya "kappa" som hon så gulligt kallar det!



Kraaaaaaaaam länge

2008-12-22 @ 13:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0