Host host!!

Börjar tolv idag,
så planen var att jag skulle ut och träna efter att jag
lämnat barnen...men Funny var jättetjock i
bröstet när han vaknade idag och liksom
trött i kroppen...

Efter att han hostade så han spydde blev valet enkelt,
han får vara hemma...så ingen träning idag heller...

Som tur är har vi farmor som är hemma idag så
han får vara där när jag måste åka till jobbet.

Ikväll kommer min älskade mamma och mormor,
så jag tänkte utnyttja dem imorgon bitti och träna då istället!
Har inte varit ut sen förra helgen när jag och Carina tog en prommis
i Mora...saknar det jättemycket!!

Nej nu ska här röjas så det ser något så när bra ut inför besöket ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0