Dan före dan före doppare- dan...

...sitter jag här JÄTTETRÖTTIS...

Lyssnar på Happy och hennes kompisar som bara babblar
och babblar och fnittrar och fnittrar.

Jag jobbade till 21 idag så jag har inte varit hemma så länge.
Vad kul det var på jobbet idag,
fullt ös liksom!!

Sitter och laddar för att packa mina kläder tills imorgon då jag
och Happy tar tåget till Mora.

C och grabbarna åkte upp till stugan i morse,
fullproppad bil med julklappar och skidor.

Ska bli så mysigt att få fira julen i Mora i år.

Det är första gången sen år 2001!

Igår hade vi lilla julafton med C:s föräldrar och svägerskans familj!
Hur mysigt som helst!

Ja ja det är väl bara att gå och packa då,
och slå in de sista paketen...???
...eller...jo det MÅSTE vara de sista!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill önska dig o din familj en riktigt God Jul! Tusen fina kortet, vi har inte varit så duktiga i år...

Haft fullt upp med hus o barn...

Men skickar en stor stor tankekram

(kanske hinner ses en sväng när ni nu är i stan...

Kramen/Jenny Olov Alma Noel

2008-12-23 @ 18:40:31
URL: http://l
Postat av: Hanna!

SVAR:tack mamma,Pusspuss!

2009-01-07 @ 18:36:22
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0