Veckans mål!!

Nu går jag då in på min tredje och sista ledighetsvecka för denna sommar...

Förra veckan hade jag besök hela veckan i stort sett,
och det var jättetrevligt på alla sätt och vis!!!

Tyvärr så blev det inte så mycket gjort...
men nu den här veckan sätter jag upp två mål:

  • Städa och röja mitt torkrum i tvättstugan ( it´s a disaster)
  • Minska tvätthögen till bara en korg...max!!
Jo rå, men så att...
det är väl bara att sätta i gång då!!

JAG SKÄMS MEN JAG VISAR EN FÖRE BILD...



Allt i en enda stor hög...
Var och hämtade en ställning till Happys garderob förra veckan,
och då la jag allt som hängde på den i torkrummet på golvet...
Därav the totally mess...

Ja ja jag drar nu...
mot högen i torkrummet!!


Ps. kom ihåg att KOMMENTERA MERA!! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0