Vacker morgon!

I morse gick jag upp 5 igen och tog en rask prommis.

Det var så otroligt vackert ute,
åkrarna är så fina så här års,
precis innan skörd.

Häromdagen var det ju regningt och blåsigt när jag gick,
så jag såg inte ett endaste djur,
men i morse såg jag en hare och sju rådjur!!

När jag kom hem igen la jag mig på soffan,
och somnade om...
Vid kvart över sju kom Funny upp och kröp in under min filt,
MYSIGT!!

Idag ska Happy klippa sig,
Lucky ska till en kompis och
Funny får väl haka på mig...

Funny är förresten inne i KISS & BAJS- åldern...
Han kan inte säga en mening utan att det blir bajs- prutt- prat...

Varför har man en sån ålder???

Vad har det för betydelse i utvecklingen??

Det undrar jag...

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica [Vardag, design, tävlingar, mkt mer]

God Morgon!;)

2008-08-07 @ 09:07:04
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Malena

Bra gjort!

Kanske jag ska joina i Five a'clock klubben!

2008-08-07 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0