Utflyktsdax...

I går blev vi bjudna på lunch hos svärmor & svärfar,
tillsammans med svägerskan m familj plus hennes svärföräldrar.

Jag tog med mig en kladdkaka som jag pillade
la i lite vinbär i...mums!!



Kakan innan gräddningen,
den var så fin då,
så jag kunde inte låta bli...


Efter lunchen packade vi in oss i tre bilar och skulle åka till Alunda,
på ett modelljärnvägs- museum...men...

...när vi kom dit hade de STÄNGT på söndagar...???
Vad är det för affärside??

Så då blev det loppis- runda istället,
hittade ingenting,
men det blev en trevlig dag ändå!

På kvällen blev det Tacos och filmmys i soffan!!

Vilken bra helg vi har haft!!


Kommentarer
Postat av: MAlena

Vackert!!

2008-08-11 @ 12:58:05
Postat av: Millan

Heeeej min kära svägerska och vän!



Tack för i söndags - och för att min son ficka vara hos er idag!! Kraaaaaam

2008-08-12 @ 21:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0