Up date röjning...

VARFÖR HAR JAG SÅ SVÅRT ATT KASTA SAKER???

Kommentarer
Postat av: Helene

Hello. ja, visst är det svårt att kasta saker, men ställ frågorna: När ska jag ha denna? Hur länge sen var det jag andvände denna? och har jag saknat den?

Om du är riktigt osäker på något så lägg de i en låda(ej förstor) och vänta till nästa röjning, så är jag säker på att du kastar de då.



jag har som regel att röja min garderob vår och höst( ibland oftare) och ge bort till barnens kusin och svärmor, då finns de kvar om jag skulle vilja låna dom igen. (har aldrig hänt än).



Men jag vet att de inte är lätt, men börjar du lite nu så blir det lättar nästa gång.

En annan regel allt som är solkigt, trasigt och nött kastas direkt, för det kommer aldrig att bli använt kan jag lova.



ha en fortsatt trevlig vecka

saknar dig så

kram Helene

2008-08-18 @ 12:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0