Underbar morgon!!

Idag var Funny ledsen för första gången
när jag skulle lämna honom hos dagmamman.

Självklart är det lite konstigt att inte ha storebror med sig,
han har ju ALLTID varit med hos Lisbeth.

Funny lugnade i alla fall ner sig så vi kunde säga hej då,
på vanligt sätt...

Efter att jag lämnat barnen,
tog jag en powerwalk,
över Linnes Hammarby,
genom fårhagen...

Åh vad det är fint där!!

Så walken blev ngt längre idag,
underbart väder och så varmt!!!

Nu är jag redo för att börja jobba igen,
ska ha lunchdate med en kompis först!!
Det blir italienskt,
hoppas att det finns något bra alternativ för min laktosmage...

Kommentarer
Postat av: Karin

Just det! Kommer ihåg dig nu ju:-D Nu har DU en länk i min.



2008-08-26 @ 10:57:12
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Carina

Du är lycklig som kan powerwalka! Ja de hade visst hägnat in gångstigen- men hästarna och fåren var snälla! Hur jobbar du i morrn? Ring mig när du kommer från jobbet i kväll. kramix

2008-08-26 @ 12:44:42
Postat av: Karin

Du har en utmärkelse i min blogg! :D

2008-08-26 @ 19:59:21
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0