Today...

Idag har vi bara varit hemma,
förutom en sväng till affären...

Så skönt att bara vara hemma och ta tag i saker som legat på vänt...

FAKTISKT skönt att det inte har varit 30 grader varmt och klarblå himmel,
då hade jag ju inte kunnat vara hemma utan dåligt samvete...

Men det är klart,
det känns ju faktiskt nästan som höstvindar ute,
och det hade jag ju inte förväntat mig...

Men men vad göra åt vädret,
jag får ta vara på dagarna på bästa sätt ändå!!

Imorgon ska Funny åka på kul med sin söta gudmor,
jag, Lucky och Happy med två vänner ska ta bussen
ner på stan och köpa börja skolan- grejor!!

En dag för Lucky ska bli mysigt,
han får ju ofta böja sig för lillebror med starka viljan...

Happy med kompisar går väl på egen hand och fnittrar,
kan jag tro!!



Jag och Happy säger Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0