Mora shopping...

Dagen nere i Mora centrum,
blev en fynddag...

Vi köpte höstskor till grabbarna &
mamma och Happy köpte ett varsitt par
ta 2 betala för 1...KANON!!



Happys snygga Converse!!

Det var en utförsäljning på märkeskläder,
på klocktorget och där hittade jag ett galonset till Lucky för 100:-,
jag säger det igen...HUNDRA KRONOR!!

Vilket fynd!!!

Happy köpte 5 toppar för 200:-,
jättesnygga...



Topp 50:-/ st ( 5 för 200:-)
Happy köpte en blå, röd, gul, svart och
en randig, vit & grå som hon gav till mormor!!

När jag bodde i Mora tyckte jag att det ALDRIG fanns något
att shoppa, men nu tycker jag att det finns jättemycket bra affärer
och billigt är det oxå!!...KONSTIGT...!!

Kul med fynd!!

Kommentarer
Postat av: Happy!!

Taaack mami!!

ja de var jätte okej!

Älskar dej!

PUSS PÅ DEEJ!!

2008-08-17 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0