Kärlekstunneln...

Vi började med att åka Vilda Musen,
för den har Lucky äntligen " växt i..."

Förra året var han jätteledsen för att inte få åka den,
han gick fram till mätstickan och stod på tå för att komma
upp till giltig längd...

Men i år har han nått de 110 cm man ska vara för
att få åka den...

Lucky visste ju inte riktigt hur denna åk attraktion gick till,
och vi tänkte inte på att förklara innan,
så han blev JÄTTERÄDD och ville efter denna inte åka
någon mer karusell...???

Han ville bara köpa lotter och typ gå in i Pettsons hus,
samt att åka Kärlekstunneln och gå i i Lustiga huset så klart!!

C & Happy är ju riktiga åkgalningar,
och åker ALLT förutom de värsta snurrisarna,
jag däremot mår ju illa av att gunga en vanlig gunga...??

Därför är uppdelningen av oss klar,
C åker med Happy och jag med Lucky,
undrar vilken " grupp" Funny kommer att gå med i...

Jag är ändå stolt över mig själv att jag
åkte Katapulten...!!!
Huuh så läskigt!!
Fritt fall VÅGADE jag INTE!!



KÄRLEKSTUNNELN!!



Jag tror att Lucky kommer att bli en
riktig romantiker,
han har så många söta fina sidor,
som en kille ska ha!!

Jo hur gick det nu med Luckys karusellande...
efter lite mat och byte av åk- sällskap ett tag så,
började han åka igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0