In i stimmet...

I morse ställde jag promenad- klockan på 6,
men kände att jag kunde somna om och
ta promenaden när jag lämnat barnen...
...men jag kunde inte slappna av mer och
det ryckte i bena,
så jag tog på träningskläderna och gick ut ändå...

Kanske det är så nu efter ca en månads flitigt promenarande på mornarna,
att jag har kommit in i det berömda träningsstimmet...??

Har aldrig varit någon träningsnarkoman,
och kommer antagligen inte att bli det heller,
men jag är så nöjd med mig själv att jag tar mina
promenader...

BOMULL FÖR SJÄLEN!!

  • Frisk luft
  • motion
  • musik i öronen
  • piggare & gladare
Imorgon ska jag börja jobba igen,
det ska bli kul att få träffa tjejerna igen!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej vännen. Du vet att det tar 21 dagar att få in en ny vana och de är precis vad du gjort. Bra jobbat. Själv blev jag dunder förkyl som M var förra veckan, så nu är jag hemma istället, usch vad tråkigt.

ha det bra

kram Helene

2008-08-25 @ 13:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0