Hemma igen...

Nu har barnen somnat,
faktiskt skönt att få en stund för mig själv,
det blir intensivt att åka upp till stugan själv med barnen.

Hemresan gick bra förutom några stopp,
först stopp i Falun för att tvätta av Funny då
storebror lurat honom att smörja in sig med choklad...?...!



Funny ser måttligt road ut...
Vilka idéer...

Vi köpte oxå en rolig klubba till Funny och
någon slags sur godisspray till Lucky...se bild...



Klubba i form av en napp med tänder& godisspray!!


Sen stopp i Sandvik för kisspaus...
usch vad jag hatar dessa små kurer
man kan stanna i om det krisar längs vägarna...
men...men...nöden har ingen lag...

Sen stopp i Gävle Bro,
Funny spydde så jag fick lov att stanna
för byte av kläder och rengöring...

Med två mil kvar blev Funny trööt och väldigt längtansfull efter sin pappa,
som barnen knappt har träffat på över en vecka nu...
( p g a intensivt arbete med skörden...)

Och när man är trött så får man ofta lite ont,
och det Funny sa var...:
" Jag har ont i min pytt i panna..."

( han har ett skrubbsår i pannan och det började tydligen göra väldigt ont just då...
och så blandade han ihop våran lunch med pannan...förstod ni det där...?)

Ja det är inte så lätt med språket när man är tre år!!






Kommentarer
Postat av: Happy!!

Heej mammi!'

Tack för en jätte bra helg!

Hörs imorrn!!

PUSS!

2008-08-17 @ 21:02:10
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0