Underbara vår!!

Har precis kommit hem efter min långa sköna promenad,
jag har puls och är alldeles röd i ansiktet,
hoppas att vårsolen har bidragit lite till rödfärgen...

Det är ju alldeles fantastiskt skönt ute!!
Hoppas det är lika fint imorgon,
för då är vi lediga.

Nu har min C startat med vårbruket,
så nu har vi några intensiva veckor framför oss.

Vi brukar inte ses så mycket under den här delen av året,
det är tråkigt men vi får göra det bästa av det...

Jag ska planera 3- årskalas för Funny fyller på fredag,
hur fort har inte de här tre åren gått då?

Nu ska jag ringa till ett konditori,
Funny pratar om en viss sorts tårta HELA TIDEN,
och jag kommer inte hinna ordna det själv,
så jag beställer istället.

Make it simple...

Ha en underbar dag, på jobbet, hemma eller var du än är,
och gå ut i alla fall 5min på din lunch och njut!!

(Ps idag kl 11 har alla lastbilschaufförer en manifestation för Engla,
de kommer stanna sina lastbilar och ha en tyst minut.)





'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0