Nu är det helg!!

Ja nu så börjar helgen...?

Ursäkta men det känns så.
när man avslutat helgsjobbet och är ledig måndag.

Vi har precis sett klart en film,
Irene Huss, Den krossade Tanghästen.
( Och varför hette den så då?)

Jo rå den var bra,
en sån där polisdeckare som jag och min C gillar...
...inte i riktigt samma klass som Beck, men bra ändå!!

Har haft det bra på jobbet,
dagarna går såå otroligt fort när man har kul.
Skönt att ha ett jobb, där man trivs och inte går
och räknar ner tiden tills att man ska få gå hem,
utan tvärtom nästan...

( Lång mening det vart...)

Ja ha, nu så ska jag bara hänga en tvätt,
( som jag alltid gör det sista jag gör på kvällen)
och sen gå och sova...

Imorgon ska vi åka och köpa vår- jacka till Lucky,
och kanske ta en sväng till 4- H i  Gränby...

Nighti, nighti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0