Ledig...

Godmorgon...

...sitter med en svag kopp kaffe, kaffet slut, måste åka och handla...

Har inga större planer för dagen mer än att handla och umgås med
grabbarna.

Imorgon börjar jag 15 så då hinner jag både med promenad och röjning här hemma.

Jag har sovit dåligt två nätter i rad nu,
ligger och tänker på allt jag vill göra...här hemma...på jobbet...
...vaknar av huvudvärken igen...massage skulle nog vara bra.

Något som funkat bra för mig att somna om är att gå upp, dricka lite,
skriva ner vad jag tänker på och gå och lägga mig i Luckys säng,
han har ju invaderat min...

Han är 5 år och kommer in till oss varje natt,
var så duktig ett tag och gick tillbaka med honom,
men jag är alldeles för trött just nu...

Ja ja tids nog kommer väl orken tillbaka...

Vad neggo detta inlägg blev,
jag går och duschar,
det brukar pigga upp...

Kommentarer
Postat av: Lena

Man måste få vara lite neggo i bland också ;). Känner igen mig endel i det du skriver. Svårt att få plats i sin egen säng, speciellt nu när magen börjar bli större och större. Hoppas att allt är bra med dig annars. Jag har nyss varit ute på en skön promenad i vårsolen. Härligt ! Ska jobba i natt och måste ladda upp med lite dagsljus.
Sköt om dig vännen !
Kram Lena

2008-04-03 @ 13:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0