Vilket flyt!

Idag var det en sån där dag på jobbet där allt ( nästan) bara flöt. Det jag gjorde gick snabbt och lätt. Den känslan är obetalbar tycker jag, jag menar när man känner sig nöjd när man går hem. För det är inte så ofta man känner det.

Jag har otroligt hårda krav på mig själv och har en förmåga att fokusera på det jag inte hunnit med istället för att glädjas åt det jag faktiskt presterat under dagen. Bla bla bla detta låter väl rörigt förstås...

Däremot är jag bra på att försöka få mina kollegor att tänka positivt och jobbar med mig själv varje dag för att bli nöjd med mig själv och det jag gör.

Jag har i alla fall en bra magkänsla inför morgondagen då vi får fint besök på jobbet, allt kommer bli jättebra!

Tänk positivt, allt går så mkt lättare då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0