Sanering...

Idag har jag sanerat mitt badrum...

Skrubba, skrubba, skrubba...

Det känns så skönt att få tvätta bort alla baciller, (känns det som i alla fall).

FÖRE:

image30

EFTER: ( Hade dock inga nya saker att ställa in, men nu är det rent!!)

image31


Funny är fortfarande ej helt bra i magen, men han är pigg som en nötkärna.

Vi behöver ut bland andra vuxna och barn nu, Lucky saknar sina kompisar och Funny håller på att krypa ur skinnet och mamman... hon gör det samma!

Happy har hunnit med att träffa sina fnitterkompisar idag, och det känns jättebra att hon fått göra något kul trots sjuk bror.

Kommentarer
Postat av: millan

Men åh - jag håller alla mina tummar för att ni får vara friska!!! Är ni OK igen?
Stor stor kram! Millan

2007-11-01 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0