Projektutmaning!

Alla har vi våra projekt därhemma som bara ligger och väntar på att bli gjorda... eller hur?

Jag har en lång " att göra- lista" på mitt kylskåp:








Det är en del väldigt simpla saker, men oxå endel projekt som tar lite mer tid och kraft. Det var länge sedan jag strök ngt på min lista så därför:


Sätter jag lite press på mig själv genom att blotta mig på några och utmanar jag mig själv till att få följande projekt gjorda innan år 2007 är slut:

* Fixa ett funktionellt och mysigt kontor

* Göra om i badrummet

* Få upp hyllor i Luckys rum

* Tömma bastun ( detta drar jag mig för då jag sett spår av råttor där...?!)

* Städa garaget


Ja detta får räcka till och börja med...

Före och efter- bilder utlovas!!

Vill du haka på utmaningen och få några saker strukna på listan du med?

Skriv gärna en kommentar och berätta eller tipsa mig på bra lösningar!!



Kommentarer
Postat av: Helene

hej Karin!
oj, vad du ska hinna innan året är slut... Jag tycker det räcker med Luckys rum. Tänk på att vi närmar oss julen och ruschen inför den..
Där emot utmanar jag dig om kontoret, men då till mars -08. Jag vet redan att det tar tid om jag ska göra om vårt kontor. De ska hel rustas, nya tapeter osv.
Garaget rensa vi i våras med det tog flera dagar och ändå är inte lilla förrådet klart än.
Kram Heléne
PS. kom ihåg ta med tavlan. Ds

2007-10-19 @ 18:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0