Mys/ musfaktor hög!!

Vi har haft en helt fantastiskt mysig helg i stugan.

Hämtade Happy och E vid 19.30 sen var den fredagsmys framför Idol och en stor skål med Super Cheezies. ( Jag är nämligen en krokoman, ingen fredag utan cheezies...)

Lördagmorgon unnade vi oss sovmorgon, då gör man som så här:

Sätter på barnkanalen vid 06.30 och ger barnen en varsin skål med frukt, ( är jag hemsk eller??)

Fick på så sätt ligga till 08,15 i alla fall...

och så var det det där med musen... när jag kom upp hittade jag detta i köket...?!?

image8


En mus har knaprat på allt bröd utom en skiva...

Musen är ca 95 cm lång och väger ca 11 kg, han kallas för Funny!!

Funny är nämligen den sorten som inget är omöjligt för, inget är för högt, lågt eller tungt. Livet är ganska lätt enligt honom.

Kul att träffa Happy igen, hon blir så stor mellan gångerna. Nu har hon kommit till det stadiet att man hellre är hemma med kompisar än följer med till mormor och morfar m m. Hon och E är så sammansvetsade och är så glada och spralliga tjejer, fulla av liv!!

image9

VI hann med en sväng till pappa och A i Björnarvet på lördagen, det är så mysigt där uppe!
På kvällen kom Mamma o L och min söta mormor och åt fläskfilégryta m klyftpotatis.
Brorsan den lille och J kom förbi en sväng...

Min C följde med pappa på hockey, Mora IK mot Brynäs.
Jag och Happy hade tjejmys när grabbarna somnat!

En riktigt bra helg som gett mig mycket positiv feeling inför en betydelsefull vecka!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej vännen!
låter helt underbart. självklart är de så man ska föra för att få lite sovmorgon. helt rätt.
kram på dig, ses på torsdag.

2007-10-15 @ 20:59:29
Postat av: Karin

Helene: Tack för de orden!! kram kram

2007-10-15 @ 21:02:46
Postat av: Malena

Åh vad härligt ni verkar ha haft det.
Kram M

2007-10-16 @ 06:47:26
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Carina

Hej min bästa vän!
Vilken kanon sida. Du kan du. Ska försöka gå in och kolla då och då. Fast jag är ju lite gammeldags och ringer eller träffas hellre och stämmer av hur du har det i livet! Men detta blir ett bra komplement.
Nu är jag på benen igen och det är såå skönt.
Kramar från vännen

2007-10-16 @ 14:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0