I´m in love

Jag älskar hösten och dess underbara färger och klara luft!!

Har precis kommit hem från en långpromenad runt åkrarna här hemma, DET ÄR SÅ VACKERT!!

Med musik i öronen kan det liksom inte bli en bättre start på dagen, jag känner mig laddad och ska nu dansa lite med dammsugaren innan jag åker till mitt roliga jobb!!

Positiv!?! Ja jag liksom har startat ett nytt kapitel i mitt liv nu, fr o m nu ska allt bli jättebra!!

Imorgon ska jag och familjen åka till vårat paradis i Dalarna, myspys framför brasan och massa god mat!!

Jag kommer inom kort att göra en liten presentation av våran stuga och visa steg för steg hur den renoverats och hur den kommer att renoveras...



image6

Kommentarer
Postat av: Sarah

oh oh jag bubbalr av glädje! så mycket fina ord jag får idag! TACK.. och välkommen in i bloggträsket..

2007-10-11 @ 12:18:15
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Malena

Åh vad härligt det låter med en höstpromenad. I helgen har jag lovat och utmanat mig själv att gå ut och gå.
Kram Malena

2007-10-11 @ 18:53:20
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Helene

Hej vännen! Såg på hela dig att du mådde toppen toppen...Så kul att du är glad de smittas av när du är det...
kram Vännen. ses imorgon. Helene

2007-10-11 @ 22:12:59
Postat av: Karin

Helene: Tack!! Vi sågs visst inte idag, din stackare!
Krya på dig så ses vi nästa vecka!! Kram

2007-10-12 @ 14:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0