" Ha kul- outfit"



Jag har kvällen innan festen äntligen bestämt mig för vad jag ska ha på mig på partyt imorgon!
Detta är väldigt olikt mig då jag vanligtvis brukar veta MINST en vecka i för väg vad jag ska ha...

Det jag bestämt mig för är en klänning i svart, grått och silver med svarta stövlar och som gräddet på moset en overkneestrumpa med silverstickning upptill...

Jag är skitnöjd och hoppas att det är en " Ha kul- outfit" !!

Förresten, jag bestämmer mig redan idag att det ÄR en " Ha kul- outfit" !!

TIPS!!

Öppna dina ögon för alla fantastisk coola och snygga leggings, overknees och benvärmare det finns ute i butikerna. Dessa kan vekligen var pricken över i: et!

Våga visa benen nu brudar!

image20

Kommentarer
Postat av: Malena

Tack för igår sötnos!
Antar du Söndagshälsoutmaningen?
MVH Malena

2007-10-28 @ 09:20:20
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Karin

Malena: Tack själv! Jag hade jättekul! Jag
är med på utmaningen idag!! puss

2007-10-28 @ 11:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0