Tyst som en mus...

Jag och pojkarna busade lite i Luckys rum efter kvällsbadet.

Lucky försöker här pussa sin lillebror men det är inte så lätt...

image45

Det är heller inte så lätt att få med honom på ett - " mamma och hennes pojkar"- kort

image46

Ja ja hur som helst så busar vi och har jättemysigt och jag och Lucky börjar prata lite om
hur dagen har varit och så...

och då...märker vi hur tyst det är, VAR ÄR FUNNY?

JAg går och tittar om jag ser honom, ja mycket riktigt dörren till hans rum är stängd
och jag kikar in:

image47

och där står han och ser så där busig ut som bara han kan...

VAD är det han har där på kistan och VAD har han i munnen?

image49

Jo det är hundarnas choklad som de får av min C när han är ute och jagar...

Den hade han visst koll på var den fanns...

ÄLSKADE BUSIGA MYSIGA UNGE!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Ha, ha han är bara för go. Vilken stjärna han är min gudson.

2007-11-13 @ 20:49:12
URL: http://malenasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0