Same, same but different...

Hur kan två pojkar som har samma föräldrar bli så olika?

Det tänker jag på nästan varje dag när jag ser hur olika våra pojkar är i både utseende och sättet att vara.

Det jag ikväll dokumenterade med min kamera visar så tydligt på Luckys och Funnys olikheter.

Bedöm själva, bildbevis nr 1:

FUNNY:

image35

Funny ( våran minsta kille på 2,5 år) har här öst ner all nytvättad och delvis vikt tvätt på golvet,
storebror Lucky ( mitttenbarnet 5 år i Dec) står förtvivlat och tittar på med händerna i byxfickorna...

och bildbevis nr 2:

LUCKY

image36

När jag kommer ner i källaren efter att ha lagt Funny har Lucky börjat hjälpa mig att vika tvätten, visst är han go!
Kolla in den koncentrerade blicken...

Här är resultatet:

Bildbevis nr 3:

image37

En fin kvadrat av vikt tvätt med en urgullig kille i mitten!

Han är så himla gosig våran Lucky, hoppas att hans charmiga sätt håller i sig hela livet,
då kommer han bli en riktig svärmorsdröm! ( hi hi)

Funny är såklart oxå en fantastiskt mysig kille, men på ett helt annat sätt. Full av liv och full av fart och han överraskar oss alltid med nya upptåg.

Barn är fantastiska!!

Kommentarer
Postat av: Lillepip

vad duktig han var!!!Bra med att ha en hjäpreda!!hihi,må¨gott,pip

2007-11-05 @ 14:11:02
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0