Pizza Kit...

Igår kväll gjorde vi ju som sagt hemgjord pizza...

Jag hade köpt hem två Pizza Kit från Sara Lee innehållande färdig pizzabotten och sås.

image78

Pizzabotten låg i en typ papprulle med konservlock, bara att vrida upp...

( Hur bra och roligt som helst...)

Ena botten rullade jag bara upp precis som den var,
och den andra plattade jag ut så den fyllde en hel långpanna.

Jag fyllde pizzan med sås, skinka, ananas, svarta oliver och riven ost & oregano på toppen...

Såsen som följde med var KANONGOD, riktigt smakrik...

Pizzan blev riktigt god och jag kommer absolut köpa hem detta igen.
Perfekt när vi ska upp till stugan och kommer upp sent.

SNABBT & LÄTT!!

Det gillar jag!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Den pizzamixen är jättebra!!
Tack för omtanken men det är lungt. Jag orkar.:)
Kram M

2007-11-25 @ 11:47:57
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Helene

hej! vilken bra idé. snabbt och gott. själv köpte jag färdig pajdeg till igår och den var helt OK, lite salt för min smak, men gäster tyckte de var gott. och jag slapp jäkta med att göra egen deg.
ha de bra.
Helene

2007-11-26 @ 22:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0