Paradiset del1

Vi har länge drömt om att skaffa en alldeles egen liten stuga i Mora, där jag är född och uppvuxen.

Visst mina föräldrar bor där och vi får hemskt gärna bo hos någon av dem, men jag vill hellre ha något eget.

Hur som helst så hittade vi en underbar liten timmerstuga, 75 meter från älven och det kändes bara:
den här är våran första gången jag gick in i den.

Detta var i början av juni år 2006 och innan midsommar var stugan vår.

Stugan är inte större än 50 kvadratmeter och hade ingen dusch eller toalett inne i stugan vid köpet. Det var mulltoa ute i uthuset och ur kranen i köket kom det bara kallt vatten då varmvattenberedaren gått sönder.

TACK och LOV har jag en underbar sambo som är allfixare, allt blir så mycket lättare då...

Vår lilla röda stuga har så stor potential, och läget är kanon!

I LOVE MY STUGA!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0