Paradiset del 2

Imorgon åker vi upp till stugan igen!!

Ska upp och adventspynta och göra fint inför nästa helg när våra goda vänner
ska med på en " dalatripp".

Älsklingen ska träna längdskidor inför Vasaloppet 2008, jag har inte bestämt mig
än om jag ska åka tjejvasan...ja hur som helst blir det en tjejhelg i stugan den helgen
då några av mina vänner har anmält sig. Jag får väl vara funktionär om jag inte ska åka...

Bonus med helgen är ju att jag får träffa Happy den här helgen igen, URMYSIGT!!

Över till " the stuga story"...

Vi köpte alltså vår stuga juni 2006, inklusive all inventarier...

Så här ser vår stuga ut på vintern...

image85

Älven ligger 75 m bakom vår stuga, I LOVE att titta ut på älven,
speciellt tidiga mornar och sena kvällar!!

Här är några FÖRE och EFTER- bilder...

DÅ:


image86



image87

NU:

image88

image89

Det skall upp konsollhyllor ovanför bänken till vänster med lite gamla köksprylar som ingick i
husköpet och lite BRUKA- burkar med kaffe och te m m.

( jag ser verkligen inte klok ut på bilden men det är inte mig ni ska titta på...)

I Paradiset del 3- 4 får ni se lilla sovrummet och våran lilla men ack så funktionella toalett!!

Kommentarer
Postat av: Lena Jönsson

Åh vilken mysig liten stuga ! Syns att pappa säljer vitvaror ;) HIHI ! Jag har blivit en flitig läsare av din blogg och måste in och kolla varje dag. Den är verkligen jättebra !

Kramisar Lena

2007-11-29 @ 11:10:08
Postat av: Helene

Hej vännen! Så mysigt och vilken skillnad det blev. Du är otroligt duktig med inredning. vilket läge på stugan. Ur mysigt. den häftiga tomten måste få följa med till stugen, tycker jag.
Kramisar Helene som lyssnar på julmusik och julpýntar lite idag.

2007-11-29 @ 13:36:25
Postat av: Carina

Vill egentligen inte kommentera ett visst inlägg utan bara meddela: ATT DU ÄR BÄST, TJEJEN! Kommer att sakna dig i helgen. Vi får försöka ses något nästa vecka. SUPERKRAM /Carina

2007-11-29 @ 14:32:54
Postat av: bettan

Hej´Karin!!
Hoppas ni har det mysigt i stugan....ååh vilket fint kök!både fräscht och mysigt:-)
Jag har börjat julpyssla lite,kan inte sluta för det blir ju så fint!!!ses nästa vecka!kram bettan

2007-12-01 @ 10:36:11
URL: http://elisabethj.blogg.se
Postat av: Malena

Åh vad fint det blev i köket. Jag hade i och för sig redan sett det framför mig redan:). Det var väldigt likt som jag hade tänkt det. Vad kul med en alldeles egen stuga. Ses efter helgen. Kram M

2007-12-01 @ 11:32:59
URL: http://malenasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0