Ordning & reda

Nu är helgen slut och jag har en ledig dag med pojkarna.

Fredagens äventyr var otroligt trevligt, B & C bjöd oss på supergod Pasta Brolin
och vi drack gott till det.

Vid 20. 30 bar det av till bygdegården och där dansade vi järnet till kl 01.någonting...

Tack Sparris för att du är så rolig att parta med, en Flurra- sväng vore inte så dumt va?

Lördag och Söndag jobbade jag, det var roligt. Man börjar ana att julruschen är på gång.

På söndagen stängde jag med min gamla chefs dotter, Isabell.
Mysgumman!! Jag saknar er så alla " gamlingar"!!

Och så till denna dag...

Idag har jag gjort något som det var tusen år sedan jag gjorde, jag har gjort VECKOMATSEDEL!!

Vad skönt!!

Vi har nu på morgonen varit och storhandlat så veckan är planerad och klar...

( Tack Millan för inspirationen)

Jag vet inte vad jag levt i för vakuum det sista 1 1/2 året, inte har jag varit mig lik i alla fall.

image71

Och inte här heller, ELLER??

( Jag och min lillebror på samma möhippe- svensexa som tidigare kort)

Nu ska jag gå upp och stoppa i mig något näringsrikt så jag orkar vara en
glad och bra mamma resten av dagen med.

Kommentarer
Postat av: Ewa Nilsson

Hej gumman! Vi gamlingar saknar Dig också.

2007-11-19 @ 20:53:54
Postat av: Helene

hej vänne!
lika "schnygg" som vanligt..skoja bara..
kram på dig. Ses.

2007-11-19 @ 23:16:06
Postat av: Carina

Hej strumpan! Tack för att du såg efter mina godingar igår. Nu skiner bilen, och den gick att komma in i morse trots att det var lite kyligt!
Tack själva för gott vin mm och inte att förglömma tiden/kvällen med er! Man glömmer lätt hur skoj man kan ha det! Det är så underbart att få skratta!
Puss på dig vännen! Du är bäst.

2007-11-20 @ 10:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0