Min prinsessa

Nu har min älskade prinsessa åkt till sin pappa igen efter en veckas höstlov. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men vi har trots allt haft en bra vecka.

Igår lånade vi syrran som barnvakt och åkte och frissade oss hos min fantastiska frisörska.

Så här fina blev vi:

image32

Jag längtar redan efter Happy så det gör ont, det är så mysigt att ha henne här.

Öven fast hon är med kompisar eller inne på sitt rum så är det så härligt att veta att hon är här, nära mig.

Happy bor hos sin pappa 30 mil bort så vi träffas bara varannan helg och lov. Det funkar, men jag hade naturligtvis föredragit att ha henne här hela tiden.

Hon är en väldigt vacker människa, både invändigt och utvändigt!

Mamma älskar dig otroligt mycket min prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Karolina

fan vad snygga ni är :)
vi har en bra frisör eller hur?!
puss o kram

2007-11-02 @ 15:56:06
Postat av: Malena

Så himla fina ni blev. Lika snygga båda två!
Är Happy nöjd med sin nya frisyr?
Kram M

2007-11-03 @ 20:27:32
URL: http://malenasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0