Längtar hem!

Nu har jag tagit fram ljusstakar och julgardiner till köket ...

Jag vill fixa adventsmys NUUUU!!

Hoppas att jag känner samma sug när jag kommer hem ikväll,
oftast är det så att man känner att man har ork innan man åker till jobbet
men när man kommer hem är man för trött...

Vi kommer att åka upp till stugan i helgen så jag vill fixa detta innan
vi åker.

Jag vill att ljustakarna ska välkomna oss med sitt underbara sken när
vi kommer hem på söndagkväll.

Jag ÄLSKAR alla fina ljusslingor som kommer upp den här tiden på året.

När jag åker bil är det nära att jag åker i dike, för jag inte kan sluta titta på
hur fint alla har det i sina fönster och ute på sina gårdar!!




Kunde inte låta bli att visa denna cooling!!
Han kommer från MIQUE och är bara FÖR läcker!!
Inte omöjligt att han får flytta in i stugan...

image83



NEEJ, nu MÅSTE jag duscha!!

Klockan tickar så fort när man har kul...

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack, va söt du e!
Jättesöt tomte!

2007-11-27 @ 15:50:21
URL: http://linaslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0