Kurbits...

I helgen var jag på Mora Kulturhus där de hade en utställning om kurbits.

En av mina gamla klasskamrater ställde ut sina underbara tapeter " Dalecarlia" från Mrs. Murphy.

Jag blev helt såld på dessa tapeter och vill gärna pryda någon av mina väggar i stugan med någon variant av Dalecarlia- tapeten.

Favoriten blev nog den som heter Porfyr, en tapet med svart botten och vit kurbits på...

Här är ett smakprov på kollektionen:

image60

Här är Greenery som ingår i Dalecarlia Nature.

NATURE


Dalecarlia Nature
hämtar sin inspiration i Dalarnas vackra natur.

I serien ingår också Ice, Fields och Porfyr.

image61



GEOGRAPHY

Dalecarlia Geography
hämtar sin inspiration från olika orter i Dalarna.

De tre olika färgkombinationerna heter Sweden, Nusnäs och Rättvik.

image63



SEASON

Dalecarlia Season
hämtar sin inspiration hos de fyra årstiderna i Dalarna.

De har fått de självklara namnen Winter, Spring, Midsummer och Autumn.

image64



Här är då min favorit Porfyr med Dalahästen Fira från Grannas A Olsson i Nusnäs.

image65

Fint va?

Jag är SÅ imponerad av Malins framgång!

Kul när folk VÅGAR och LYCKAS!

Kommentarer
Postat av: Malena

Jättefina tapeter :)
Kram M

2007-11-13 @ 20:44:25
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Isabel

kul att du gillar min kusins skapande..:)

2007-11-13 @ 22:05:38
URL: http://isabeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0