Jag är nöjd!

Nu sover pojkarna och jag har pratat med min prinsessa och fått dagens rapport om kläder och annat från henne.
Det är så mysigt att vi pratar om allt, det kommer väl en tid då det inte är så längre så det är bara att njuta!

Har haft en riktigt bra dag, känt mig otroligt pigg och alert trots att jag sov så dåligt inatt.

Vi har som sagt kollat in matning av kossor, tvättad bilen, ätit min supersmarriga laxlåda och varit på Ikea.

Nu har jag pratat med min fantastiska kolllega som " I LIKE" a lot och fått lite kött på benen inför morgondagen då jag ÄNTLIGEN ska få jobba igen.

Jag törs knappt säga det högt men nu är vi friska...(peppar, peppar ta i trä...)

Jag är inte bara nöjd med min dag utan SUPERNÖJD!

Ja visst ja jag har ju till och med hunnit med flera bloggrundor och fått en del nya läsare ,
och det tycker ja é kuul!

Kommentarer
Postat av: mojsan

Hallå hallå!
Ja precis, livet är till för att ha roligt :D
Det har blivit min hobby också! Det är hur kul som helst och något jag längtar till varje dag när jag är i trista skolan :) . Bloggen och alla människor här kan rädda en hel dag :)

Ha en bra kväll!

2007-11-05 @ 22:02:44
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0