Godmorgon världen!

Idag är jag trött, har knappt sovit någonting då Funny var jätteorolig inatt.

Han fick komma till oss tidigt och låg och snurrade hela tiden.

Vid kl 3 imorse sa han: " Mej illa magen!"

oh nooo! Inte en gång till...

Jag frågade om han ville bajsa toaletten och det ville han! Då han vanligtvis gör det i blöjan blev han överlycklig över att lyckas göra det mitt i natten på toaletten.

Resten av natten sov han i soffan och jag låg på en madrass på golvet men vaknade med ett ryck av minsta lilla rörelse.

Usch vad jag hatar magsjuka!!

Kommentarer
Postat av: mojsan

tack för tipset, jag har ätit en macka nu och dricker te. Det känns lite bättre nu!

ha en bra dag :)

2007-11-05 @ 08:21:03
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0