Fredag igen...

Vad veckorna går fort! Nu är det fredag igen och en ny resa till stugan står på schemat.

Funny blev förkyld och hade lite feber igår em, han blir så olik sig när han är sjuk.
Vill bara sitta i knät och kramas, mysigt förstås att ha han still för en stund men synd
att han inte mår bra.

Inatt började även Lucky snörvla, han har inte vaknat ännu så jag vet inte hur det utvecklar sig.

Ja hur som helst åker vi till stugan, det blir pepparkaksbak och julpyssel.
Passar ju bra med inneaktiviteter om barnen är snörvliga.

Fick en trevlig inbjudan om Glöggfest hos en av mina barndomsvänner,
men får nog tyvärr tacka nej...

Man vill så mycket, men hinner tyvärr inte allt.

Jag känner mig pigg och glad, har bra koll på allt som skall ordnas och fixas inför julen.
Då jag är en planeringsmänniska så mår jag som bäst när jag har koll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0