Dagens hyllning...igen!!

Jag går och tänker på vad jag vill hylla nästan hela tiden...

( Ett bra sätt att se lite mer positivt på dagarna har jag märkt.)

Idag vill jag hylla:

TORSDAGS- STÄDNING!!

Jag har precis satt mig ner efter att ha städat över- & undervåning inkl sovrum, kök och toalett.

Tänk vad skönt att komma hem imorgon FREDAG till ett alldeles nystädat hem... LOVELY!!

Men det allra bästa med imorgon är att min UNDERBARA dotter kommer, JAG LÄNGTAR SÅÅ!!

image77

Vi ska göra hemgjord pizza tillsammans hela familjen imorgon, för att sen ladda skålarna
fulla med krokar och chips och titta på IDOL!!

Kan det bli bättre?

Hela familjen samlad för fredagsmys i ett nystädat hem!!

Kommentarer
Postat av: Helene

hello på er!
låter jätte mysigt med nystädat och mys fredag.
själv ska jag kolla på konståkning i Gränbyhallen, sen hem å förbereda för kalas som är på söndag. Lördag ska vi på dop. mysigt de oxå.
kram på er och ha en trevlig helg./ Helene

2007-11-23 @ 09:58:41
Postat av: Malena

Vilka fina barn du har.
Har sovit ururselt inatt. Ikväll ska jag och F ut och käka. Kommer kanske att ha den nya jeanskjolen med hög midja om jag törs. Känns lite ovant.
ÅH vad avis jag blir på att du har städat. Ska göra samma sak idag men än så länge går det trögt. Skulle vilja beställa en conteiner (eller hur det nu stavas)och kasta bort massor. Rensa ut en massa gammalt och underlätta för framtiden. För mitt nya liv.

Kram M

2007-11-23 @ 10:52:11
URL: http://malenasplace.blogg.se
Postat av: Mamma

Ja Du kära dotter jag får väl stå ut. Det är som det är men jag älskar Dig ändå. Jag längtar efter barnen, hoppas Ni kommer nästa helg.
Nä, nu ska jag titta på resultatet av Idol.
Kram

2007-11-23 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0