Dagens hyllning!!

Denna person borde jag ha hyllat för länge, länge sedan men bättre sent än aldrig...

I Oktober jagade vi en kändis till vår butik när vi skulle ha Rosa Lördag i förmån för bröstcancer-
forskningen.

Jag tog då kontakt med Maria Lindberg på RixFM och bad om hjälp...

Maria kämpade verkligen för att vi skulle få tag på någon, tyvärr lyckades det inte, men...

Maria visade sån välvilja och gav fantastiskt trevligt bemötande i telefonen så därför vill jag hylla henne!!

image84

En anledning till är att jag blir så glad av att höra henne i radion.

Idag t ex håller jag på och sätter upp mina julgardiner i köket och det blir så mycket
roligare när man hör bra musik och en trevlig röst ur radion.

Tack Maria, du är en pärla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0