Äntligen!!

Nu är den här:

Jul Amelia!!

image66


Jag bara älskar denna tidning full av inspiration inför julen,
jag har köpt den många år i rad nu och ska göra i år med.

I år får man med fyra fina juldekorationer:

image68


Alltid kan man ta till sig några nya tips och idéer...

Den här julen är jag oförskämt mycket ledig innan julafton så jag hoppas att jag kommer att känna mig lite mer förberedd i år än vad jag gjorde förra året.

Idag har jag köpt första julklappen till Funny i alla fall, alltid en början.

Sen är det ju så att min älskade C och Lucky fyller år på juldagen så vi har kalas att planera också...
( förra året glömde jag köpa grejer till tårta!?!)

I år tänkte jag att vi skulle ha barnkalas i skogen på eftermiddagen när det börjar mörkna,
med marschaller, korvgrillning över brasa och så där...

Hoppas att det är mycket snö då och inte slaskväder för då får det nog bli innekalas..

Ja just det, jag måste väl börja tänka på att fixa julkort,
2005 års julkort på barnen såg ut så här:

image67

Idag är det en månad och tio dagar kvar till julafton,
börjar man planera nu borde man känna sig väl förbedd...

LYCKA TILL MED JULEN 2007 allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Lycka till själv med julen!
Jag är i full gång att köpa julkapparna till barnen. Julkorten har jag köpt och på fredag ska jag köpa 2007 års glögg. Mums.
kram på dig.
Helene

2007-11-14 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0