Åh vad fint!!

Först:

Tack sötnosar för gulliga kommentarer!

Åh vad det blev fint i mitt kök!! ( här hemma alltså!!)

Jag har varit på Ikea med grabbarna och shopat en hel del, både hit hem och till stugan.

Eftersom min kamera inte funkar får jag i ord och bilder från Ikea försöka beskriva hur det blev...

I mitt kök har jag en gammal träsoffa som jag fått av min älskade mamma,
skivan har jag klätt in i en matta från Ikea i röd vacker färg.



image94
Mattan Roskilde 99 kr



Jag köpte 2 x 2- pack kuddfodral på Ikea och klädde 2 st kuddar med de ljusa kuddfodralen och la på soffan.
De röda får flytta in i stugan...

image93
2- pack kuddfodral Alvine Krans 79 kr

I fönstret som är bakom soffan har jag beiga gardiner med röda omtag och två röda julblommor.
Mittemellan har jag ställt min nyinköpta vita julstjärna på fot.

ÅHHH VAD DET BLEV FINT!!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag längtar efter att få se hur fint du har fått till det. Får väl ha tålamod tills det blir jul för då kommer vi. Men först träffas vi till helgen.
Kram och kör försiktigt.
(Jag har också funderat på tjejvasan, men som Orsa kompani så lovar jag inget bestämt).

2007-11-29 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0