A lot to do...

Idag börjar jag kl 15 så jag hinner göra MASSOR nu på förmiddagen.

Ska handla massa presenter och köpa några grejer till mamma på IKEA.

Jag ska också ta en lovely långpromenad och fortsätta dokumentera uppbyggnaden
av det nya bostadsområdet här i byn.

Tog två " före" foton sist jag var ute och walkade:

image52

Vackra åkrar utan hus...

image53

Här är den nya vägen in till bostadsområdet på uppbyggnad.

Det känns lite konstigt att det inom snar framtid kommer att vara ett helt nytt bostads-
område här. De vackra sädesfälten är ett minne blott...

Det ska bli någonstans mellan 40- 50 nya hus här, många barn blir det...
Det är förstås kul då det inte bor så där väldigt mycket barn här i närheten.

Jag tar med mig kameran idag så får vi se vad som hänt sen sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0