Råttfynd!!

Har precis tömt bastun och INTE sett en enda råtta men massa råttskit...
fy vad äckligt!!!

Däremot hittade jag en liten wellpapp- kartong där jag tydligen har lagt
ALLA kärleksbrav jag skrivit till C när vi precis träffats...

Vi har precis läst igenom dem tillsammans och  de innehåller
VÄLDIGT MYCKET KÄRLEK!!

image108

C undrar var jag har gjort av " alla" hans kärleksbrev...
det undrar jag också!!

Verkligheten är nog så att han skrev inte så många men han visade
kärlek på andra sätt...

JAG ÄLSKAR DIG BUTCHER!!
NU OCH FÖR ALLTID!!

( Denna förflyttning bakåt i tiden har gett oss en liten kärlekskick, mysigt...)

NU SKA JAG GÅ OCH KRAMAS!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Mysigt :)

2007-12-19 @ 19:19:35
URL: http://malenasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0