Pysselfia är tillbaka!

Äntligen har jag fått lust att skapa igen!

Jag är en riktig pysselfia egentligen men det har liksom varken funnits
tid eller ork de sista åren...

men...

nu är jag riktigt i skapartagen!!

Jag pysslar med något hela tiden, jag vet inte om det har med julen att göra
eller om det är för att pojkarna börjar bli större och att jag därför automatiskt
fått mer tid och ork. Kul är det i alla fall!

Hittade en jättebra hemsida för oss " pysslingar" som jag varmt kan rekommendera
nämligen denna:

image106

Där finns allt från ideér med vad man kan göra med papper till husmorstips...

Ta en kik, det är det värt!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Åh vad kul. Älskar ju sådana sidor. Denna har jag aldrig sett förut. Kul med pysselbloggar också.
Kram M

2007-12-19 @ 19:23:20
URL: http://malenasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0