Planering som spricker...

Som jag tidigare berättat är jag en planeringsmänniska...

Men en sak måste man vara medveten om,
det kan hända något NÄR SOM HELST
som gör att allt inte blir som man tänkt sig.

Vår familj har nu råkat ut för något som gör att julen inte riktigt
kommer bli som planerat. Jag har en stor klump i hjärtat och
vet inte riktigt hur jag ska tackla detta. Jag är ingen expert på
sjukvård men har varit in och läst lite på netdoctor och fått några
frågetecken utraderade.

Ovissheten finns ju dock kvar och det är den som känns tung.

Som tur är så är vi en stor och varm familj som stöttar varandra
och nu tar vi en dag i taget.

Jag tänker på den personen detta berör och känner nu ( mer än nånsin förr)
hur mycket jag tycker om honom!!

Planeringen som sprack känns nu helt obetydlig...

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej vännen! du ska få en bamsekram av mig imorgon.
kram kram
ses imorgon Helene

2007-12-20 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0