Paradiset del 3

Då var det dax att visa lite mer från stugan...

Det fanns ju som sagt ingen toalett inne i stugan utan en mulltoa ute i förrådet.
Så detta var en av våra största uppgifter att fixa till på ett bra sätt...

Efter mycket mätande och kollande efter passande inredning var det dax att riva halva stugan...

image98

Här tar älsklingen första taget rivningstagen...

image99

Väggen in till köket är riven och garderoberna i hallen utrivna...

image100

Väggen mellan hallen och sovrummen är ett minne blott, jag tar bort stift i taket och
" det stora blå" är min älskling...

image101

Min fantastiska sambo tar sig en välförtjänt kall öl i det rivna köket...

Planerandet inför denna renovering pågick fr o m att vi sov där första natten,
midsommar 2006...

Jag är SÅ TACKSAM att jag har en så händig älskling som kan så mycket.

En helg i mars förra året tog han med sig två kompisar upp till stugan,
en rörmokare och en snickare och de byggde tillsammans upp vår " nya" stuga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0