Dagens hyllning!

En stor hjälp i min numera strukturerade vardag ( hi hi hi) är Arlas fantastiska folder:
ARLA KÖKET!!

Det finns alltid något gott att snappa upp och tryter fantasin när du ska göra
veckomatsedel, bläddra i några Arlaköket och vips är matsedeln klar!

Och det bästa av allt är att det oftast är snabba och lättlagade maträtter vilket
ALDRIG är en nackdel...

Jag har en bunt med Arlaköket som jag samlat på mig under åren som gått,
endel exemplar är både fläckiga och halvt sönder men ack så användbara!!

Nu lagom till jul har Arla gett ut en kokbok med de mest populära recepten.

image97

Den kostar 79:- och finns att beställa på Arlas hemsida...

Jag har ANTAGLIGEN massor av dessa recept hemma redan, då jag som sagt är
en flitig läsare av Arlaköket.

( Men det känns ändå lite lockande att beställa den.)

Ja ja nog om det, nu ska jag ta fram min bunt och skapa en ny matsedel för denna vecka...

Kommentarer
Postat av: Hélene

Tänker nog oxå beställa den fasta jag oxå har alla foldrar, hihi.
KRam M

2007-12-04 @ 12:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0