Årets julblomma...

blir i år inte en blomma utan något helt annat.

Nu undrar ni vad jag pratar om, men det är nämligen så här:

Varje år brukar jag ge mina närmaste kvinnliga släktingar ett eget litet
blomster- arrangemang.

Det har varit allt ifrån en enkel hyacint med fina stenar och ett julrim hängandes på till
mini- enar med ljusslingor i...

Ett år målade jag lerkrukor i grönt eller rött och dekorerade med fina guldstenar.

Men...

i år blir det något helt annat, ett litet experiment kan man säga!!

NU BLIR NI NYFIKNA VA?

Kära mamma, syster, mormor, svärmor, svägerska och söta Eva,
den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: Mamma

"Julblomman" smakade underbart.
Nästan så du får ta patent på godsaken. Underbart god. Vad var det du kallade den "Kullans kulor"
Kram och tack för en underbar julhelg. Tur att du är den du är, tar allt med en klackspark och alltid lika glad. Lik din far.
Mamma

2007-12-27 @ 19:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0