Utmärkelse...

Tack Kakan!!





Vad glad jag blev av att få denna utmärkelse,
det var ju en vecka sen,
men jag lovar jag är JÄTTETACKSAM och jag antar utmaningen!!

Utmaningen är...

1 The winner can put the logo on her blog.
2 Link the person you received your award from.
3 Nominate at least 7 other blogs.
4 Put links of those blogs on yours.
5 Leave a message on the blogs of the girls you´ve nominated.




Jag vill såklart ge utmärkelsen till några bloggar I like!!

Malena
Johanna
Happy
Lisa
Malin
Karin
Josefine
Elisabeth






Kommentarer
Postat av: Happy!

Taack mamma!

Du är bääst!

Puss..

se ya tomorow<3

2008-09-02 @ 21:45:57
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej :) du får ha en mkt trevlig kväll:)

2008-09-02 @ 22:09:09
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Helene

hej vännen.

Du kan få en utmärkelse ändå av mig för du är bäst!

kram på dig.

2008-09-02 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0